Snart semester

Idag får min kära flickvän en välförtjänt skön semester efter att ha jobbat hela helgen. Själv ska jag jobba Måndag och förmodligen Tisdag men sen är även jag ledig 4 veckor. Det blir en lugn semester då vi mest ska vara på hemmaplan men jag återkommer nog om våra semesterplaner.

För övrigt är det ny layout på bloggen igen men jag är fortfarande långt ifrån klar/nöjd så nästa gång ni besöker den kan det vara ny layout igen :)

Eftersom flera personer hörde av sig på det dygnet bloggen var stängd så verkar det ju vara några kompisar som följer min blogg vilket är roligt. Då är det också roligt om ni som läser bidrar till en livligare blogg genom att ibland kommentera! Den enda som har dispans för det är Nisse eftersom han har konstant skrivkramp och dessutom är den som jag pratar mest med i telefon :)

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Känns så härligt med semester nu!!! Trist på vädret bara, men det finns ju en del att göra även inomhus nu när man har radhus och allt.. Hihi!!!
Och shopping kan man ju alltid ägna sig åt på regniga dagar.. ;-)