The Illusionist

The Illusionst ++++
Den här filmen är ett drama om en magiker/illusionist med Edward Norton i huvudrollen. Han är ju oftast väldigt bra i de filmer han medverkar i måste jag säga. Filmen påminner ju en del om The Prestige och är precis som den välgjord och klart sevärd. Kunde inte riktigt bestämma om den var en trea eller fyra men det fick bli det högre betyget till slut. Någon annan som vill leka Nils-Petter och ge den betyg?

7 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ska se den imorrn. Litar på ditt omdöme.

Anonym sa...

Tyckte den filmen var himla bra... jag ger den en en femma

Anonym sa...

Har hært bara gott om den! Den ligger pð downloadlistan när jag kommer hem..

Anonym sa...

Jag har faktsikt lärt mig hur man får in svenskt tangentbord på Anna Lindas iBook men jag orkar inte alltid göra det... Tur att Tossa de Mar inte är världens håll igång ort annars skulle inläggen se ännu konstigare ut vid den här tiden på dygnet.

Anonym sa...

Skönt att höra Pelle, du verkar ha hittat rätt tjej...

The Illusionist var kanon.
Ger den 4 Babolatbollar i betyg!

The Prestige får 5 Babolatbollar.

Jack71 sa...

Tur att man fick lite medhåll för det är ju inte roligt att bli sågad som filmkritiker :)

Vad är en babolatboll Johan??

Anonym sa...

http://www.babolat.com/