Helgen som gått

Egentligen skulle jag inte skriva nåt i bloggen om vad som händer i mitt liv för då skulle kanske chanserna öka att någon kompis nån endaste gång ringer till vår nya hemtelefon och vill kolla läget men men :)

Lördag
Tennis hela förmiddagen mot en sliten Wanke. Singellivet tär på vissa ha ha men starkt att du ställde upp! Medans vi spelade tennis så åkte Tina till Ockelbo på marknaden med Susanne och det var rätt skönt att slippa den måste jag säga för det är ju oftast bara samsamma. Lugn skön Lördagskväll med Kinamat och massor med godis förstås *suck*

Söndag
Ännu en "handla-grejor-till-radhuset-dag" blev denna Söndag och när man står där i Valbo och trängs så fattar man aldrig varför man just åker in en helgdag mitt på dagen. Fast jag hade lyckats ha sönder Bluetooth-adapten på vårt nya trådlösa mus/tangentbord så vi var tvungen att åka till Onoff och som tur var funkade "skicka-in-snygga-gravida-tjejen-ensam-taktiken" för nu har vi ett nytt sprillans paket :) Förutom Onoff blev det Ove Jansson, Ikea och Mcdonken innan vi åkte hemåt. Resten av Söndagen blev mest lite småpyssel hemma och filmtittande.

En vecka kvar till semestern!!!

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja se vad jag kan.. ;-)

Anonym sa...

*bara skrattar*

Vilken taktik!