Sportsurr

Wimbledon
Vad trist det är att man inte kan se Wimbledon-tennisen i någon "normal" kanal tycker jag. Björkman imponerar igen och är klar för åttondel! Robin Söderling gör tydligen en stormatch mot världstvåan Rafael Nadal nu och matchen har avbrytits i femte set. Det är ju en ganska stor sporthändelse men det enda som Sportbladet skriver angående den matchen är att Söderling "KalsongHånade" Nadal! *suck*

NHL
En hel del stora övergångar i NHL just nu och Micke Nylander hamnade alltså i Washington vilket inte alls kan vara så roligt för Niklas Bäckström om man tänker på konkurrensen bland centrar. Lite märkligt att Rangers gjorde sig av med "Nyllet" som varit så grym där men det har väl med lönetak och massa annat att göra som vi utomstående inte har koll på.

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

jaha då har man sett sista avsnittet av sopranos.....det allra sista ..........jag kommer aldrig mer se ett nytt avsnitt av denna fantastiska serie ...*snyft*
...nu mår jag dåligt!

Anonym sa...

Utan att avslöja något för dem som inte sett det men är det avsnittet Made in America som är det sista??? Det när familjen ska käka middag och Meadow har svårt att parkera i slutet av avsnittet?

Fan det måste ju bli fler avsnitt!! Annars mår jag också dåligt nu när serien är grym igen efter en liten dipp i början av S06.

Anonym sa...

det har ju varit väldiga diskussioneer på forum om sista avsnittet "made in america"
men känner jag dig rätt så har du redan läst det.......

Jack71 sa...

nä faktiskt inte för jag är livrädd just att läsa om tv-serier på forum ifall man nu inte sett det senaste...