Ny mobil

Tinas mobil har ju gått sönder vi bestämde oss för att hon skulle ta över min Ericsson K800i och jag köpte en ny istället. Funderade lite på en slimmad W880 som Nisse har men valde istället en Ericsson K810i som bara är en lite förbättrad modell mot den jag hade. Framförallt är det dryga linskyddet inbyggt på ett bättre sätt så luckan inte går upp hela tiden när man har mobilen i fickan. För mig är det viktigare med bra kamera än bra musik så därför blev det denna modell.

Synd att K850 med 5 megapixel inte kommer förrän i december men man kan ju inte få allt som den prylgalning man är. Bytte också till abonemanget "Telia till vänner" både Tina och jag så nu kan man ringa gratis till flickvän och de flesta av mina närmaste vänner *perfekt*

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Kanoners!!