Den Gröna Milen

Ikväll kl 21:00 på TV3 sänds filmen Den Gröna Milen med Tom Hanks i huvudrollen. Det är en underbar film som bygger på en bok av Stephen King. Helt klart en film som platsar på min topp 10-lista över bästa filmer jag sett. Så om någon nu inte har sett den bör ni titta ikväll!

Några fler som gillar filmen?

7 Kommentarer - Skriv gärna!:

Tomas sa...

Håller med om att det är en bra film, kanske inte topp 10, men helt klart en film man bör se.

Anonym sa...

Va fint de blev här, mycket stilrena och sånt gillar jag!

Den gröna milen... en av de bästa filmerna som jag vet! Nyckeln till frihet är också en "fängelse film", så bra!


Apropå Valbo... hemskt med folk! Man glömmer väl av sig att de är så mycket folk på Lördagar där, nu har iaf jag o J lärt oss en läxa för ett tag framöver iaf ;)

Anonym sa...

stilrena - stilrenare ska de stå!

Jack71 sa...

Moz/
Kul att du kikade in här. Ha en skön sommar i Gävle nu!

Linda/
Hmm tack Linda men det finns en hel del att göra och jag är inte så supernöjd än men kanske allt blir mycket bättre när jag får tid att göra en "Headerlogga" i Photoshop som ersätter den som är standard.

Tycker egentligen mer om att ha lite ljusa färger än vitt men samtidigt underlättare vitt när man ska lägga in bilder mm. Vi får se.

Anonym sa...

...finns det ljusare färger än vitt?...?

/Undranden

Anonym sa...

ha ha,, nä men andra ljusa färger än vitt skulle jag kanske skrivit

Anonym sa...

En helt okej film men lite överskattad. :)