Singel

Nä, jag är inte singel igen utan rubriken syftar på min och Bodares maratonmatch i tennis igår. Efter den långa dubbelmatchen så var det två slitna "gubbar" som tog sig upp till Norrsätra IP. Bodare började klart starkast och vann de två första seten med 6-4, 6-1 och som tur var för mig gick han med på att det var en 5-setare. Jag vann tredje set med 6-2 och fjärde med 7-5 och sen var vi båda halvt medvetslösa efter tre timmars spel (igen) så vi valde att avbryta och förklara matchen oavgjord :)

Sen körde vi lite Buzz igen med Persson och tyvärr får jag erkänna att de båda sportoraklerna Persson och Bodare är bättre än mig på Buzz-frågesport *snyft*

På kvällen kikade jag, Johan och Tina på The Black Dahlia med Scarlett Johansen m.fl. Jag var så ruggigt trött så ögonen gick i kors hela filmen och inte fattade jag så mycket av handlingen heller får jag erkänna :) Ingen höjdarefilm hur som helst så mycket kan jag säga.

Imorse åkte Johan hemåt och det var djäkligt roligt att du kom på besök till oss tyckte vi. Din inflyttningspresent var den bästa jag fått för övrigt :)

(Du får gärna göra en utförligare matchanalys bland kommentarerna Johan! ;)

0 Kommentarer - Skriv gärna!: