Badsäsong



Oooppss! - video powered by Metacafe

6 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Undrar om alla dessa pojkar/män nånsin kan få barn med tanke på smällarna dem fick därnere...

Anonym sa...

satt bara å väntade på snuttis vurpa från badet...........

Anonym sa...

Tina/
ja det kan man ju undra och det finns ju massa såna där filmer för dig som brukar skratta mer än mig åt sådant :)

Persson/
Undrade just vem av dig, Roffe o Wanke som skulle bli först att nämna den. Själv väntar jag bara på att mannen med ledig vecka ska fixa msn ;)

Anonym sa...

måhahahaha, va skadeglad man egentligen är!

Alexander sa...

Som sagt, snuttis på midsommar hade platsat.

Men dom var grymma dom där, går det att tanka hem den? Asså, inte streama den.

Anonym sa...

Alex/
Nja det vet jag inte men från YouTube kan man ju göra det alla fall.

Roffe la väl förresten upp Snuttis-klippet på YouTube har jag för mig.... adressen?