Poptjejer

Sitter och lyssnar lite på musik på min dator nu när allt äntligen fungerar som det ska efter lite ominstallationer och strulande. Lyssnar på Gwen Stefani som gör mycket bra musik både själv och med gruppen No Doubt. Senaste singeln "4 in the morning" är ju väldigt bra.

En annan låt som jag tycker är lite skön är Rihanna med senaste singeln "Umbrella" som jag faktiskt haft på datorn flera månader men inte lyssnat på förrän nu.





Någon som har mer tips på ny bra musik?

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Men du förstår....tänk å fått vakna upp med rhianna å fått klia henne på ryggen :P KUUUUBBBBAAAAAAA............ ;)

Alexander sa...

Som alltid, inxs - switch från 2005, annan sångare, men ack vad förvånade många blir!

Jack71 sa...

ha ha,,, tycker du ska göra den där resan jag herr anonym :)

salle/ har nog ej hört den men ska kolla vad det här...

O att herr Bodare skulle hata Rhianna-låten anade jag som sagt :) skulle ha lagt in en video med Bruce istället kanske... :)