Heartbreak

Vilken härlig helg det har varit vädermässigt och snacka om att vi njuter av att bo i radhus just nu när sommaren börja komma på riktigt. Tyvärr fick vi inte så jättemycket nyttigt gjort den här helgen i radhuset men vi var alla fall till gamla lägenheten för sista gången och hämtade det sista. (Femte gången jag skriver det men men) Glädjande nog verkar brorsan ha fått en köpare till lägenheten och förhoppningsvis blir det klart ikväll vilket skulle kännas underbart.

I Lördags hade vi ju lite innebandyfest med gamla Storviksgänget. Vi spelade innebandy först på eftermiddagen där det som vanligt var tuffa tag med alla dessa "hatar att förlora bufflande spelare" :) Det kan inte bli annat än krig när man spelar mot såna som Patte, Leffa, Henka, Fagge och Wanke :)

Efter innebandyn åkte vi till Mulligans och käkade och sen gick vi hem till Micke Siesing där vi förfestade och såg fotbollen. O herregud vilket tjatter det var under matchen och jag som verkligen vill lyssna på Lasse G och Jensa Fjällström fick inte höra ett enda ord men det är smällar man får ta när man samlar 10 partysugna killar i samma rum. Jag tror en viss fotbollsintresserad Herr Wanke såg max 15 minuter av matchen ;)

En djäkligt rolig förfest var det och sen åkte vi till Heartbreak då där det väl var lite sådär. Jag kände av att jag gick upp kl 5 på lördagsmorgonen och vart lite trött och sen var det tyvärr dålig musik när vi skulle köra lite på dansgolvet. Fast ändå djäkligt roligt att festa med Jesse, Fagge, Wanke och de andra. Hade stora problem med att hitta en taxi hem på natten men till slut ordnade det sig.

Söndag
Igår var man ju lite seg då förstås och jag måste säga att det är skönt att inte vara så mycket bakis numera. Min underbara flickvän hade dukat i ordning frukost på altanen på morgonen och sen tog vi det mest lugnt på dagen. Vi tog en liten promenad i vårt radhusområde och konstaterade att det verkligen är idylliskt för barn att växa upp där vilket ju känns kanon. På eftermiddagen åkte Tina och jobbade och jag köpte lita bakfyllegodis och kikade på tre avsnitt av The Sopranos! Fyfan vilken bra serie det är som jag har tjatat om flera gånger!

På kvällen kom Jonny förbi och hälsade på så vi surrade någon timme. Lilla Ebba var ju för övrigt med i tidningen för er som missade det igår.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Haha ja det var tjatter , men det är ett klart bevis på att vi träffas för sällan i dom sammanhangen :) För övrigt vill jag tacka leif för dom härliga minttu groggarna som gjorde min kväll oförglömlig :) kommer inte ihåg mycket från heartan inte :) plus att kråkorna i sandviken efter riks80 fick en rejäl spya att smaska på huuaahhh.. aldrig mer minttu ;)
Fruktansvärt trevlig kväll annars !
Jag var ju en av dom som tjattra mest ,SÄLLAN va :) men därför med respekt för er andra satte mig på en stol i köket ! HAhahaa....

Anonym sa...

Ja det finns mycket att prata om :)

Ja Leffas Mintu-grogg var otroligt god men oxå farliga så klok som jag numera är tog jag bara en sådan :)