Mediamonkey

För er som precis som mig har tusentals MP3-låtar på era datorer kan jag tipsa om en mediaspelare som heter Mediamonkey. Jag har ju nästan alltid använt Winamp som MP3-uppspelare men läste på nåt forum att Mediamonkey är speciellt bra om man vill skapa lite bättre ordning på all sin musik, byta filnamn med mera.

Nu har jag inte hunnit testa så mycket men kan direkt säga att Mediamonkey var djäkligt bra när det gäller att filhantera och sen kan man säkert ladda hem skins för att få en lite snyggare jukebox gissar jag.

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Alexander sa...

Jo, kört den ett tag o den e som sagt rätt bra. Är ju också en ersättare till iTunes för dom som vill synca sina ipods.

Anonym sa...

Testar nu, verkar vara rätt bra.

Anonym sa...

Ja framförallt tycker jag "apan" verkar vara väldigt bra när man vill fixa till alla oriktiga filnamn och även ändra kategorier, betyg och massa sånt till musikbiblioteket...