Internet tillbaks

Då har vi äntligen Internet hemma igen och det känns ju skönt även om jag svär lite över hastigheten när man bytt ner sig från 100 mbit till 8. Nu har jag en hel del nya avsnitt av The Sopranos, Lost och Greys Anatomi att se fram emot med mera :)

Nya tangentbord och muspaketet Microsoft Entertainment 7000 fungerar väldigt bra hittills även om det är lite ovant med tangentbordet eftersom det är lite annorlunda.

Nu är det Lördag morgon och jag ska käka lite frukost så jag orkar med att spöa Wanke i en tennis är det tänkt. Om Persson eller någon vill kika förbi så är vi på Norrsätras centercourt mellan 10:30-12:30. Efter tennisen blir den väl massa fixande här hemma med gräsklippning, gardinuppsättning och annat är det tänkt. Ska torka rent inoljade utemöblerna också så vi är klara med det och kanske kan grilla lite senare. Sen har vi fått hem bäddsoffan också så nu är vi ju redo för att ta emot gäster senare i sommar ;)

Ha en trevlig helg!

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jag vill åka och kolla på rally i Årsunda idag också ju. Vi hinner med lite härhemma sen också. *ler*

Anonym sa...

Sportbladet resultat: TENNIS
Olsson-Wanke 3-6 4-6 :D

Olsson i bryderier ;) men idag hade han inte nå marginaler med sig å slarva lite vid avgörande game som han skulle vinna , å det går inte mot en gammal gubbe som wanke inte :)

Ny match nya förutsättningar i början på veckan hoppas jag !

Jack71 sa...

Ja tyvärr blev det inget rally men vi fick ju mycket gjort ;)

Wanke/
Hmm ja jag brukar inte skylla bort mig men idag var det verkligen stolpe ut och jag var bedrövlig på att utnyttja alla mina gembollar mm. Fast du gjorde några hiskeliga räddningar och spelade stabilt så jag får gratulera grrrr ;) Har ganska ont i knäet nu så jag vilar väl ca 2-3 dagar men sen kör vi :)

Ta det lugnt på HB ikväll nu!