Carolina Gynning

Är det bara jag som stör mig på Carolina Gynning? När hon var med i Big Brother tyckte jag mest hon var en skränig och ofta bitchig silikonblondin som krävde mer uppmärksamhet än ett barn. Gynning liksom Big Brother-Jessica är tjejer som i Big Brother visade upp en stor avsaknad av omtänksamhet om andra utan allt handlade om dem själva. Tyvärr har jag ännu inte läst hennes självbiografi "Ego-Girl" vilket kanske skulle få mig att ändra lite uppfattning om henne. Många som läst boken skriver ju på nätet om hur vilken fantastisk förebild hon är mm. Många skriver också att hon är en tjej som aldrig tar skit vilket då inte stämmer om man tänker på hur hon accepterade att bli behandlad av idioten Olivier i BB.

Nåt jag inte ändrar uppfattning om är att jag inte förstår hur hon kan bli erbjuden massa jobb i TV? Jag tycker hon har noll tajming och smartness för att vara en bra programledare i tv men vi får väl se hur det blir när hon ska köra sin egen show på Kanal 5 längre fram. Till sist kan jag bli lite trött på allt hyckleri nu när hon ska hyllas för att hon tagit ut en del av silikonet och verkligen ångrar att hon gjorde det. Om hon nu ångrar det så borde hon väl ta ut allt silikon i så fall? Tyvärr är det ju så att hon aldrig varit där hon är idag utan silikonet och om hon inte haft sex i Big Brother så är det bara! Detta är ju förstås inte hennes fel men lite trist för unga tjejer att det ska vara så här. Moral-Mattias har talat :)

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Gynning är väl inte världens bästa programledare nej, det håller jag med om. Sedan är det ingen jag stör mig på sådär speciellt mycket - men i Big Brother var hon riktigt dryg emellanåt. Nu har hon ju coolat ner sig en aning, men flummig.. det är hon!