Idol 2007

Har småkikat lite på Idol 2007 nu och det är väl ungefär som tidigare år. Själv tycker jag inte det är särskilt roligt att se folk som sjunger falskt för antingen är de lite bakom eller så är det personer som gjort det till sin grej att bli med i tv för att de är så dåliga. Visst finns det väl någon person ibland som verkligen tror att de kan sjunga men som inte kan göra det och då kan man kanske skratta lite. För övrigt så menar ju många att några av deltagarna är skådisar som TV4 använder för att göra bättre tv o så kanske det är vad vet jag?

Nä jag väntar nog tills de kommer till första slutaudition för just de avsnitten tycker jag är rätt roliga och speciellt om någon är jätteduktig och imponerar.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Uffe och jag tar bestämt avstånd från dylikt skit. På ren svenska!

Anonym sa...

Ja, jag satte alarm på mobilen så jag inte ska glömma bort henne. Minnet är ju inte det bästa *s*

Lovar att köra försiktigt och ta hand om din Tina! Hoppas du klarar dig utan henne nu ett dygn ;)

Anonym sa...

Du är så snäll Gonz! Själv finner jag det som enda nöjet av Idol att se de "lite bakom" som liksom mina elever på skolan, alltid fått höra att de sjunger så vackert o fint etc etc i sina skyddade verkstäder. Men när det sitter en jury där med uppgift att göra bra tv får de ju inte samma respons som tidigare...Så när auditonen är färdig är även jag det...

Anonym sa...

Den här är ju annars en riktig bra "lite bakom" variant..
http://youtube.com/watch?v=sxOytYLlhiQ

Jack71 sa...

Ja Pumba du borde vara med i Juryn för du kan vara grym på att Såga! Jag minns det som igår när vi på Samhällskunskapen skulle såga och argumentera mot något vi störde oss på och dina två ämnen var:

Mot räkningar och sen Mot hår och inte vilket hår som helst som du sa....utan könshår ha ha....t om med Lärar-Rolle skrattade :)