Sportsurr

Liverpool gjorde ingen höjdarinsats borta mot svårspelade Portsmouth. Med tanke på att "Pompey" fick en väldigt billig straff med sig som Reina räddade och även hade fler målchanser så får Benitez mannar vara nöjda med en poäng. Själv höll jag på och bli galen under matchen eftersom någon dryg idiotdjävel som placerat sig vid tv-bolagens mikrofoner stod och ruskade med en koskälla eller tamburinliknande grej under hela matchen! Grrrr! Fler än jag som blev tokig tydligen eftersom kommentatorn i andra halvlek påtalade att de inte kunde göra något :)
***
Så djäkla skönt när Paulinho blir varnad och avstängd nästa match för att han efter sitt tredje mål absolut måste visa sin Jesus-t-shirt. Jag är allergisk mot fotbollsspelare som tackar gud för om de skjuter stolpe in istället för stolpe ut.
***
Världens charmigaste idrottsstjej Sanna Kallur fortsätter imponera stort och man har svårt att sluta gräma sig över att hon inte fick spöa divan Michelle Perry i VM.
***
Om ni har sett Zlatan i Sandviken i helgen så kan jag upplysa om att det är mig ni har sett. Fick en klubba på näsan på träningen vilket innebar en "extreme makeover" från Gonzo till Zlatan :)
***
Helt underbart reportage från hockeyspelaren Andreas Johanssons liv i St Petersburg i kvällens Sportspegel. Han är skön Andreas och ännu ett bevis på hur mycket mer proffsigt hockeyspelarna kan hantera media jämfört med fotbollskillarna.

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

åhh faan jag som trodde jag såg zlatan........men blev fundersam eftersom han var så kort