Jobbfunderingar

Jag har länge funderat på om jag borda söka ett nytt jobb och känner verkligen att det är dags för detta nu. Det finns nog ingen större framtid på mitt nuvarande jobb och dessutom har jag inte utvecklats alls de senaste åren. Drömmen vore förstås att få in en fot på Sandvik inom IT-sidan. Tyvärr saknar jag ju de högskoleutbildningar som de ofta eftersöker men ibland tar de ju in folk som får utbilda sig inom företaget.

Jag kommer att söka jobb lite mer aktivt nu så får vi se vad som händer. Jag har även ett jobberbjudande att fundera över och vet varken ut eller in vad jag riktigt vill när det gäller det jobbet. Jag som har beslutsångest över det mesta har ju verkligen inte lätt att ta sådana stora beslut men vi får se vad som händer.

Ni som känner mig får gärna höra av er om någon har tips på något jobb eller någon bra kontaktperson så får vi se hur det blir. Att återgå till Fiskhandlarbranschen eller industrisanering är dock inte aktuellt :)

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Tycker du ska nappa på erbjudandet du fått och känna på det, trivs du inte så sök vidare därefter :)