Mer bloggtankar

I helgen kikade jag lite på andra bloggtjänster som Wordpress, Blogg.se mm. men inser att jag inte har ork i nuläget att byta adress, layout mm så jag kör vidare ett tag till här. Roligt att veta att såpass många av mina bekanta läser bloggen och hör gärna av er om ni har något förslag på ämnen ni vill läsa om eller diskutera.

Har lite funderingar på att skriva en sportkrönika varje Söndag eller nåt och även att ibland skriva om lite andra ämnen än tv/sport men vi får se hur det blir.

Känner man inte för att kommentera ska man inte göra det men jag blir självklart glad om fler bidrar till en aktivare blogg i fortsättningen. Ni som börjat med Facebook kan ju själv fråga er om ni tycker det är roligare att logga in om det står Inbox 5 eller Inbox 0 :)

Om någon nu inte vet hur man gör när man kommenterar så....

1. Klicka på länken 5 kommentarer - Skriv gärna
2. Klicka på Övrigt och skriv ditt namn/nick mm.
3. Skriv din kommentar

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Gjorde jag rätt nu??? ;)
Sportsöndagsinlägg hoppas jag verkligen på. såg att du tjuvstartat redan med nästa inlägg! Idrott är ju ett ämne som berör nåra av dina vänner, en del andra ämnen är jag för egen del sämre att kommentera.

Jack71 sa...

Ja det blir nog en veckosportkrönika varje vecka där jag hoppas du, persson, bodare, wanke, roffe, perra, sundance o alla andra bidrar med lite synpunkter i så fall...