Torres imponerar

I ligacupmatchen mellan Liverpool - Reading 4-2 så imponerade Fernando Torres åter igen! Tre mål från hans sida och egentligen är det väl bara Rafa Benitez som förstår varför Torres inte spelade från start hemma mot Birmingham? Annars hade jag stora förhoppningar på att se nya spelare som Lucas Leiva och Sebastian Leto men tyvärr var dessa båda väldigt anonyma. Skönt med avancemang även om det bara är ligacupen. Viktigt för Liverpools truppspelare att ha ligacupen för att få matcher i benen.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Torres är grym!!!

Anonym sa...

Har prickat in ett rätt hittils i mitt tips i "inför premierleague" inlägget. Att Man U skulle få stryk tidigt i Ligacupen mot nåt skitlag typ Scunthorpe lr Coventry... http://jack71.blogspot.com/2007/08/infr-premier-league.html

Anonym sa...

Pelle "The hand of God"

Mattias "The Typewriter of God"

Johan "The four fingers of God"

Anonym sa...

Ja du Olsson..Benitez rotationssystem kan ibland visa sig vara fel. Torres borde vara som Lampard och Terry i Chelsea = given i första elvan varje match. Men du får bita i det sura äpplet ibland ...

Han visade sist hur enkelt man gör mål...

Jag är i sjunde himlen varje gång jag ser mitt Arsenal lira boll nuförtiden. Kan inte klaga på nånting just nu med en sån här inledning på säsongen...Det sägs att dom inte saknar Henry.."Henry who" :)

Att med ett junnislag slå ut ett meriterat Newcastle i ligacupen...starkt..Jag lyfter på hatten.

Anonym sa...

Jaa roffe , du kan inte klaga på tränaren ni har heller , förmodligen världens bästa i lag med hiddink !