Underbart Brynäs

Vilken start på säsongen Brynäs har gjort! Redan före matchen igår grämde jag mig lite över att Persson jobbade eftersom vi annars hade varit på plats. Inte blev det bättre när man fick höra hur Brynäs öste in mål men hur som helst väldigt glädjande att få höra hur bra Brynäs spelat. Man ska absolut inte dra för stora växlar på detta men när spelare som Sperrle, Widing och Brendl lyckas så här i början av säsongen känns det väldigt bra inför kommande matcher. Repris på Canal + 2 ikväll och då blir det till att spela in på digitalboxen :)

Kul för Jonny och andra som var på plats igår förstår jag och det hade även varit trevligt att få se Brynäsgänget från 70-71 hyllas. Synd att Tommy Sandlin inte fick vara med en kväll som denna.

8 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Igår var det nära att jag inhandlade matchen på PPV...jag grämer mig att jag inte gjorde det. Till nästa match borde man göra det nu när dom är på G.

Vi grabbar får samlas nån kväll och spana in vårt kära Brynäs...på plats eller i soffan.

Riktigt härligt är det iaf att Brynäs spelar gladhockey...en spännande höst är att vänta.

Jack71 sa...

Ja om du eller Perra kan tänka er att köpa någon match framöver så hör av så är jag med!!!

Anonym sa...

kollade direkt när jag kom hem från jobbet om matchen gick irepris och naturligtvis på canal+2 sport som jag bara har nåra timmar på helgerna (boxer)

Anonym sa...

Ja kan vara skönt att vara några stycken om man beställer PAY-per-view, 99 mynt för en match, det är ta mej fan ett rån det....

Anonym sa...

Match idag igen för Brynäs...men tyvärr så krockar det med både Arsenal match och Pool match. Men det blir ju fler gånger...tydligen så visar dom flera matcher nu än dom gjort förut...och för att citera min vän Persson "Härligt".

Anonym sa...

jaha kl 15 idag satte man sig ner emd grymma förhoppningar,först kom laguppställningen ...man trodde inte det var sant boork vilade 1.a och 2:a kedjan +bästa backparet +bytte målvakt, följden blev en bedrövlig första period följt av 2 hyggliga.
till mattias kan jag säga du som retar dig på alfredssons nonchalans ipowerplay ...håll i hatten för brynäs har brendl (spelade bara pp idag)

Anonym sa...

jag menar ssk-brynäs idag lördag

Anonym sa...

..så skönt att jag inte beställde hem den matchen..Puh!!

lite sorgligt att Boorken ska vila så pass många BRA spelare...synd för dom som betalar dyra biljett priser. Jag har nog svurit en hel del om jag åkt in och skulle se dom.