Bästa komediserier på TV

I tv-programmet Folktoppen listade svenska folket världens roligaste man och eftersom Robert Gustafsson som svensk var med bland de nominerade så vann han förstås! (hmmm) Själv hade jag nog lagt min röst på John Cleese men det är svårt det där.

Hade varit roligare om kategorin hade handlat om roligaste Tv-serien och då hade jag nog röstat enligt följande.... Har jag glömt någon kanske?

1. Seinfeld
2. Pang i bygget
3. Spin City
4. Vänner
5. Frasier

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Seinfeld på 1:a plats, vad trevligt att se att man har någon jämlike :-)

Har dom flesta på dvd, men annars kan jag rekommendera "utorrent" och "rss". Bara att lägga in några schyssta filter där så hamnar dom på disken.

Sen kopplar du din nya LCD tv till datorn via HDMI, blir outstanding bild om du lyckats ladda ner lite HDTV format från landet i väster :-)

Datnörden@08
/saaaal

Jack71 sa...

Halloj Ormen! Har inte använt "rss" med Utorrent men får testa det. Fast Seinfeld är ju en serie som kan vara värd att köpa orginal.

Ja jag längtar verkligen till den dagen jag har en LCD o kan koppla via HDMI o se 24 högupplöst :)

Mailar kanske dig sen med nån grafikkortsfråga om jag köper ny dator längre fram. Hörs!