Inför valet 2006

Även om jag inte är så jätteinsatt så har jag faktiskt "hör o häpna" blivit lite mer intresserad av politik på senare år. Börjar kanske bli vuxen vad vet jag *ler*. Hur som helst så kikar jag ibland på debatter och nästa helg är det väl dags att rösta igen. Just nu är jag lite osäker på hur jag ska rösta men får väl tänka till lite i veckan. Ännu en sak att ha beslutsångest över alltså *underbart* :)

På SVT.se kan man göra ett litet test om man är väldigt osäker. Ska göra det senare och det kanske är nåt för mina kompisar och min flickvän att testa ;) SVT.se - Test >>

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja jag gjorde ju det där testet igår och du såg väl hur det gick..
Kristdemokrat, jo men visst.... haha

Alexander sa...

hehe, samma här ormen. Fanimej så "duellen" borde ligga på top10 i roliga program. Sen berörs man ju också eftersom man följer utvecklingen o vill ju förändra.

hehe, ne jag tänkte inte på damer nu :-)