Lugn helg

Det har varit en väldigt lugn helg vilket var skönt efter all innebandy i veckan. I Fredags kväll tränade jag och sen var jag bara hemma själv eftersom Tina jobbade. I går (lör)kikade jag mest på golf, fotboll och ishockey hela dagen. Precis innan Liverpools match började märkte jag att min dekoder pajat så jag kunde inte se Canal+. Panik och sen var det ingen av mina kompisar som var hemma eller skulle se den så jag fick bita i det sura och följa den via Liverpoolforumet istället *suck* Imponerande seger med 3-0 mot Tottenham vilket var skönt!

På kvällen hämtade jag Tina när hon jobbat klart och så köpte vi lite smågodis och hade myskväll framför tv:n. Vi kikade på Tusenbröder som vanligt och har nu sett hela säsong II så nu är det bara långfilmen kvar. Grymt bra serie måste jag få återupprepa!

Idag blir det nog en lugn hemmadag och vi kanske grejar lite här hemma och planera inför sambolivet :). Det känns i alla fall jättebra och jag tror verkligen vi kommer trivas bra här i lägenheten ihop och sen efter ett tag så kommer vi väl leta nåt större gissar jag. Måtte radhuspriserna lugna ned sig lite nån gång för annars måste vi nog göra som "Hoffa" i Tusenbröder om vi ska ha råd med ett radhus :)

Nu ska jag kika lite på Ryder Cup i golf här och låta Tina sitta vid datorn lite för det kliar säkert i hennes fingrar ;)

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Kom ihåg att jag inte tänker hälsa på dig i fängelset... ;-)

Anonym sa...

Haha, ja i Tinas fingrar kliar det säkert ;) Eller hur syrran?

Du verkar vara hopplöst sportbiten en, stackars Tina! *flina*

Jack71 sa...

Ok då ska jag försöka undvika fängelset då :)

Linda// O ändå ska du veta att jag numera är nästan ointresserad av sport jämfört med när jag var yngre :)