Sambo

Nu har Tina sagt upp sin lägenhet och om 3 månader är det tänkt att hon ska flytta hit till mig så vi blir sambos!!! Jag om någon vet att det kan vända fort i förhållanden men det här känns verkligen kanon och jag tror att vi kommer trivas superbra ihop som sambos! Vi tänker inte bo här resten av livet i den här tvåan men det är ju en bra start att prova på innan vi går vidare.

Det enda som oroar är att vi kommer ha mycket myskvällar vid tv:n med godis i höst/vintermörkret. Min underbara flickvän har dock lite bättre disiplin än mig när det gäller godisfrosseri så jag får lita på att hon håller lite koll på mig så jag slipper se ut som en knubbsäl beach 2007!

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja det känns underbart det här. Älskar att få somna o vakna upp med dig. Ska bli underbart att få göra det varje dag nu... =)
Och jag lovar att jag inte kommer tillåta att du ska bli en knubbsäl.. ;-)

Anonym sa...

Hej vännen! Jättekul för dig o Tina. Jag ska hålla alla tummar på att det går bra för er. Jag hamnar kanske i samma situation framöver med H. Det visar sig :-). Hoppas att det blir en rolig inflyttningsfest som vi blir bjudna på/Petra

Alexander sa...

Mycket skriverier om "frugan", vart e fotona och när blir festen? :-)