Denna TV-djungel

I min jakt på LCD-tv så måste jag i vilket fall vänta tills nästa lön och nu när jag nästan har bestämt mig så får man läsa om att både Sony och LG kommer med nya LCD i oktober-november som verkligen har det mesta jag eftersökt. Full HD (1920x1080, 1080P), dubbla tuners = bild i bild, 2 HDMI! och lite andra finesser. Vi får se i slutet av månaden hur det känns och vad som hänt.

LG´s nya!

Har i alla fall äntligen beställt digital-tv så att jag för första gången på 7-8 år äntligen får en bra bild hemma! Det blev via BBB´s bredband och nackdelen med det är att de knappast kommer visa HDTV men o andra sidan tror jag att det kommer dröja 2 år innan man har fått HDTV att funka ordentligt med bra boxar med mera även om jag inte är nån expert.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Va fan Matte, har du inte inhandlat nån tv än? Gör som jag gjorde, åk in och köp första bästa du ser.....;-)

Jack71 sa...

Ja det är en följetång det här Perra :) Fast nu har jag fått tips av kunniga-prisjaktkillar att vänta på Sony, LG och Sharps nya modeller som kommer ut okt-nov så jag tar en månads timeout.