Premiär för Brynäs!

Ikväll börjar Elitserien och mitt kära Brynäs spelar borta mot nykomlingen Skellefteå AIK! Matchens sänds direkt i Canal + och det ska bli väldigt spännande att följa Brynäs i år med flera unga lovande spelare och framförallt då förstås Niklas Bäckström. Tyvärr känns det lite osäkert på målvaktssidan men jag tippar att Brynäs kommer hamna runt 5-7 plats.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Hallå där Mr M! Kul att du sa "Hej" via Tinas kommentarer på sin blogg :)

Om du klarar granskningen av oss lillsystrar tror jag gott o väl du kommer göra, du gör ju vår Tina så glad så du har lite pluspoäng till godo redan nu! Ser fram emot o träffa dig iallafall, min J har ju redan mött dig - lite orättvist kan tyckas.. Men jag litar på J, han tyckte du var en skön prick!

Jack71 sa...

Låter bra det Linda :) Mr M minns också att J var en trevlig och väldigt datakunnig kille. Han kunde förmodligen redan då mycket mer än läraren :) Ha det! /M