Zlatans debut

Tyvärr såg jag inte hela matchen Fiorentina-Inter igår men av det jag såg så var det en väldigt bra underhållande match! Zlatan gjorde en bra debut och 1 mål och ett assist måste ju ses som en väldigt lyckad start i Inter och dessutom var han ju även inblandad i det tredje målet. Har inte läst tidningarna men kan ju bara tänka mig hur de kommer vräka på. Väldigt skönt och viktigt ändå för Zlatan att göra en bra debut så hoppas att den försvunna formen nu är på väg tillbaka.

Måste få skriva nåt om Luca Toni också för vilken enorm målskytt den killen är och väldigt duktig och hårt jobbande i övrigt också! Full av beundran av honom lär jag säga!

En ren njutning att se en underhållande toppmatch i Serie A med kommentatorerna Jesper Huusfelt och Jens Fjällström. De utklassar såna som Strömblad/Hysen lär jag säga!

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

jag såg nästan hela matchen och zlatan var mycket piggare än förut han tog flera ggr ruscher hem till egen planhalva för att vinna boll eller störa,han såg dessutom faktiskt målfarlig ut och det var ju ett tag sen........
FJELLSTRÖM ÄR KUNG ...tänkte nästan ringa dig för att det är säån sjuk skillnad på honom och hysen......
Agera viasat!

Anonym sa...

Persson! Anmäl dig nu på Vetgirig.nu så ska jag spöa skiten ur dig på sportfrågor! Vi satsar på första omgången på onsdag.

Jack71: Får du med dig en gubbe till? Jonny o Pelle är snart inne.

Jack71 sa...

Ja Fjällström och Hysen borde inte nämnas i samma yrkeskategori ens :)

Miami-Steve//
Hmm ska surra med Persson idag om vem vi kan höra mer med. Hittar vi ingen lämplig har jag nog en bra kille på Liverpoolforumet att fråga.