Bandymatch

Imorgon blir det lite bandymatch på Jernvallen vid kl 9:00! Ska bli roligt att testa nya skridskorna och att träffa lite kompisar förstås. Ni som inte ska vara med kan ju komma dit och surra lite ändå om ni vill.

Följande 10 spelare är klara i nuläget. Jag, Flugan, Högen, Anders E, Frölla, Perra, Ove Lindgren, Fagge ,Patrik E och Urban "Lomanov" Östlund. Sedan kanske Nana och nån ytterliggare kompis dyker upp.

4 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Vaknar jag i tid så dyker jag upp och kollar lite, kanske kanske att jag tar med mig skridskor...men något spel för mig är nog överkurs...

Anonym sa...

Klart du ska lira Rolfie...

Anonym sa...

kl 9.00 är inte "my cup of tea"
BRENDL ÄR KUNG

Anonym sa...

Vi hade ju kunnat spela kl 11 också men det hade förmodligen inneburit massor av folk på planen och att några av de personer jag räknat med inte hade hunnit vara med.

För övrigt gissar jag att ingen är tröttare än mig efter ännu en sömnlös natt här hemma men men man får bita ihop när man vill ha roligt :)

Ja Brendl är Kung men många andra i Brynäs är rena motsatsen. Kan det finnas någon annan så kallad första kedja i Elitserien som är uddlösare än Dackells?