Brynäs på TV

Ikväll visas Brynäs hemmamatch mot Luleå på Canal + så jag, Tina och Max tänkte ha en liten hockeykväll här hemma. Det vore helt underbart med ännu en trepoängare så att Brynäs fortsätter knapra in poäng på lagen ovanför och samtidigt håller de andra bakom sig. Tips! 3-1 till Brynäs efter mål av Widing, Brendl och Månsson.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Snacka om oengagerad match av Brynäs. Så trist när man äntligen får se dom i C+. Jaja, tur att vi har annat att tänka på Mattias..

Anonym sa...

Ja jag pratade nyss med Jonny som var där inne o såg skiten live. Luleå var ju allt annat än bra så den här förlusten ikväll kändes så onödig. Förstår inte hur det kan kännas så lojt i ett sånt här läge av serien inför juluppehåll och med läge att avancera i tabellen *suck*

Anonym sa...

jag occh emma var också inne och såg live fyy faan vad mycket felpass .........månsson och widing vilka passningspelare :-( och idag helt värdelösa ...nä jag tycker brendl är bäst i brynäs igen...tror han var inblandad i nästan varje målchans åhh det var så nära kvittering men prestationen är ju en total gåta efter hv-matchen??????

Anonym sa...

Några tillägg:

Text-tv: Luleå spelade ut Brynäs! Que???

I de lokala tidningarna är plusbedömarna väldigt rädda för att ge betyget dålig efter en match har jag märkt. Igår fick till exempel alla i Brynäs godkännt eller bättre enligt betygsättarna. hmmm

Imponerande att du håller i och går så ofta nu fredde! Du och jonny stöttar vårt lag mycket bättre än vad jag gör nu för tiden och roligt att lilla Emma blivit helfrälst förstås. Fast i dessa ekonomiskt kärva tider vet e fan om jag har lust att lägga 200 kr på att se sån skit som igår men det är ju inte alltid så illa heller som tur är.

Alexander sa...

Såg också "skiten" på plats från VIP läktaren :-) Kan säga att maten smakade mycket bättre än matchen. Sant person, brendl var bäst, tyvärr e inte han en sån som ska styra spelet utan ska väl mer ha en Bisset roll. Svårt att göra något själv. Nej, mina små förhoppningar jag hade förut e nu noll faktiskt.