Snart dags



Själv gissar jag att vi får den 15:e och att det är en liten innebandypojk. Någon annan av mina vänner som har några föraningar eller gissningar om datum/kön?

10 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jag är gärna med och gissar.
Natten till den 17 December kommer det en liten tös tror jag..:-)

/Hella

Anonym sa...

Lucia, alltså den 13:e dyker en mini Gonz ut och konkurerar ut Stor Gonz om mamma Tinas byst...

Anonym sa...

Tror det blir en kille å han tittar ut den 12 runt 16.50 å vill att den ska bli döpt till olle :D

Anonym sa...

Det var jag som tryckte fel som gissa den 12:e :_) kom igen nu olle ! :)

Alexander sa...

Hört att namnet "Bosse" börjar bli poppis igen :-)

Anonym sa...

Det blir en tjej den 20:e!!

Alternativa namn kan ju vara Sanna, Malvina, Isabella..

Blir det en grabb ändå ska du veta att Jack redan är tingat här i Nacka.. ;-)

Anonym sa...

Hella/
De flesta av er tjejer gissar att det ska bli en tjej och tvärtom har jag märkt :)

pumba/
Eftersom jag känner dig rätt bra gissar jag att det kommer bli en hårdare kamp när Lill-pumba ska försöka konkurrera ut Stor-pumba om Anna-Lindas bröst ;)

Salle/
Bosse spar jag åt dig och din kommande son förstås ;)

Wanke/
Du brukar ju aldrig tippa fel men nu när det inte handlar om pengar tror jag du "går bort" :)

Bodare/
När Kajsa får en broder trodde jag han skulle få heta Bruce?

Anonym sa...

Som i Brooooos på engelska eller Bruse på grav östgötska..?

Anonym sa...

Som i Brooooos på engelska eller Bruse på grav östgötska..?

Jack71 sa...

ha ha,, ja just ja gamla Åtvids-Bruce finns ju han också... ja ni får välja själva...