Vad gör ni på Internet?

Vi som använder Internet dagligen har ju förstås massa favoritsajter vi besöker ofta. Nu är jag lite nyfiken på vad ni oftast har som rutin att göra på Internet. Här är min lista på jag nog oftast gör när jag surfar.

- Min Yahoo-mail
- Liverpoolforumet
- Läser bloggar
- Facebook
- Lundellforumet

Andra sajter jag ofta besöker är ju förstås diverse tidningar, Prisjaktforumet, Flashback, Torrentsajter, Undertexter och Svenska Fans m.fl.

Vilka platser besöker ni alltså oftast på Internet?

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Oj.. ja du... det blir mest att jag kollar mailen och läser lite bloggar. Sitter på några forum och är rätt aktiv på några, som FB ex.

Sen blir de väl lite community men de börjar ebba ut, är väl snar framtid att man avreggar sig.

Anonym sa...

Lunar, Free6.com och heartbreak.se(efter tips från Wanke) är man på fler gånger dagligen=) Annars blir det mail, några bloggar, spurs.se, svenskafans m.fl sportsidor man hänger på. Kan även ibland(oftast dagligen) bli en sväng in på nordicbet samt svenska spels poker där jag är en storsponsor...=(

Jack71 sa...

Gissar att Wankes lista ser ruggigt lika ut som din "Högen" :)