Gott nytt år!

Då är det snart år 2008 och jag måste säga att detta året har varit ett händelserikt och härligt år för mig. Att jag och Tina blev förälder till vår son Max är förstås den stora höjdpunkten under året. Förutom det så har vi ju köpt radhus, ny bil och lite annat. Jag bytte ju även arbete vilket också varit en förändring till det bättre.

Tina och jag har haft det fantastiskt bra tillsammans i år och en av höjdpunkterna för oss i år var förstås Thailandsresan i April 2007. Det var för övrigt på underbara Phi Phi som lille Max kom till :) 2008 blir ju förstås ett spännande år på många sätt men det återkommer jag nog till senare.

Nu ska vi vila lite här hemma så vi orkar med att fira nyår ikväll. Vi ska hem till Fagge och Sara som ju numera nästan är grannar med oss. Det ska bli trevligt att bara käka lite gott och umgås lite. Dessutom har vi ju nära hem ifall Max får alltför stor hemlängtan.

Ett Gott Nytt År till er alla!!!

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Josefin sa...

Tack detsamma. Vi syns och hörs nästa år. Tack och hej till år 2007.