Farliga tacklingar

Jag tycker debatten om farliga tacklingar inom ishockeyn ofta blir väldigt tröttsam. En vårdslös ful tackling på en spelare som klarar sig bra nämns kan helt glömmas bort medan en sjysst tackling som oturligt tar illa på den tacklade spelaren kan ge upphov till ramaskri från media och alla möjliga!

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Alexander sa...

Så jäkla sant som du skriver. Man kanske inte behöver gå lika långt som wikegård, men här e man nog rätt överrens.

För övrigt har jag pensionerat nhl95 eller vad det nu var för det härliga 08 på min ps3:a :-)
Det e så jäkla grymt kan jag lova. Håll utkik efter mina strutar på youtube där brynäs krossar djurgården :-)

Tills vidare kan man njuta av dessa:
http://www.youtube.com/watch?v=opA9F0_iSC8

Finns för övrigt en del grymma ps3 nhl 08 videos på tuben.

Anonym sa...

Oj!!! Om du bara visste vad jag har funderat fram och tillbaka de senaste månaderna om man ska köpa PS3 eller icke! Jag vet ju att jag kommer köpa det så småningom så ibland tänker jag att det är lika bra att ta smällen ekonomiskt redan nu :) Fast jag är lite fundersam om man ska vänta tills i vår när priset kanske sjunkit ytterliggare och de där Dual Shock 3 kontrollerna har kommit?

Hur tycker du FPS-spel som Call of duty fungera då Salle?