Nya skridskor

Idag köpte jag nya skridskor på Team Sportia. Mina gamla Bauer från 1983 ersätts nu av ett par nyare Bauer Impact som hade kostat 1500 kr men var nedsatta till 499 kr på Team Sportia! Rena lotto att köpa skridskor eftersom det är omöjligt att veta hur de är förrän man åkt med dem men jag hoppas de blir bra även om de kändes lite stora i affären. Förhoppningsvis får jag inte så superont i fötterna efter någon minut som med mina nuvarande :)

Jernvallens bandyplan har ju öppet på nyårsaftonen och nyårsdagen mellan 9-15 ifall någon är sugen på att åka eller spela lite? Hör gärna av er till mig i så fall så får vi se när det passar för alla.

6 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jag är gärna med och lirar lite.

Anonym sa...

Ja me

Anonym sa...

Jag tror inte wanke törs jag... ;)

Anonym sa...

Är det hockey eller bandyklubba som gäller?

Anonym sa...

Jag står över...är inne i en hård träningsperiod inför våren/sommaren...nu har man bara 3 mån excentrisk träning kvar:(

Anonym sa...

Det är väl bandyklubba o bandyboll som gäller och jag vet inte om någon har småmål annars ska jag försöka hinna o fixa det under dagen.

Vi ses vid Jernvallen kl 9:00 på Nyårsaftonen och om ni tycker det är tidigt beror det på att det är stor risk för mycket folk senare på förmiddagen.

Ubbe//Hamna inte på efterfest natten före igen så du uteblir som du oftast brukar bli din festprisse ;)