Jobbig Lördag

När jag spelade hockey hade Tina lite sällskap av kompisen Anna som var här för att hälsa på Max. Broder med familj hann också hit på ett litet besök så nu har alla fall de flesta i vår släkt hälsat på underverket.

Max ville inte gärna sova igår på dagen och under kvällen sen var han väldigt ledsen och skrikig. Usch vad jobbigt det är att inte veta vad som är fel och när inte ens Tinas bröst hjälper. Stackars dem som får barn som har kolik säger jag och måtte det inte hända oss. Vi tror att Max hade ont i magen och gav honom lite "minifom" vilket ska kunna hjälpa.

Nån myskväll vid tv:n blev det inte för oss men vid 22-tiden somnade äntligen lille Max helt utmattad och vi också. Sen blev det en ganska ok natt med tre blöjbyten och amningar där Max däremellan sov bra. Nu verkar allt mycket bättre men självklart får man räkna med fler sådana dygn där allt inte är frid eller fröjd :)

Jag som alltid skrytit med att jag ej behöver någon sömn är oftast supertröt på nätterna numera när jag stapplar iväg och ska byta blöja medan Tina däremot måste ha fått superkrafter och orkar hur mycket som helst!

0 Kommentarer - Skriv gärna!: