Adam & Gry

Jag lyssnar väldigt sällan på radio av någon anledning. Ett program som jag börjat lyssna mer och mer på i år är "Äntligen Morgon" med Adam Alsing och Gry Forsell. Musiken i Mix Megapol är jag inte så förtjust eftersom de verkligen kan tjata ihjäl halvgamla låtar tills man spyr precis som på Rix FM. Själva programmet med Adam och Gry är däremot väldigt roligt att lyssna på tycker jag och det märks att de har en väldigt bra personkemi mellan sig dessa två mediaproffs.

Programmet sänds ju mellan kl 6-10 varje morgon men om man som jag sällan hinner att lyssna så sänds många av inslagen från veckan på Söndag förmiddagarna.

Ibland använder jag Internet för att lyssna på NRJ, Bandit Rock eller Sportradion då förstås men jag tar gärna emot tips på bra radiostationer med bra musik om någon vet?

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Alexander sa...

mm... dom e grymma. Man hoppas nästan att man ska fastna i någon bilkö så man kan sitta o lyssna :-) Alla har säkert någon åsikt om herr Timell, men även om man stör sig på nått vis bidrar han faktiskt med lite sköna kommentarer ibland :-)