Dålig TV

Jag måste jag ännu en gång få dissa programmet Idol Eftersnack som sänds i TV400 direkt efter Idol är slut. Egentligen förstår jag inte varför vi tittar för det är nog det sämsta tv-program som skådats någonsin med den mest pinsamma programledaren jag sett inom tv.

Hon heter Doreen Månson och har ju efter varje program varit chockad, rödgråten och inte fattat någonting hur just den idolen som åkte ut kunde bli utröstad. Igår var allt uppskruvat ännu värre och på 30 minuter fick hon tillsammans med Hanna Graf som vanligt inte ur sig en enda vettig fråga vid intervjuerna. Förutom detta så är det alltid ljudproblem, kameraproblem och massa annat strul. Tydligen har denna tjej Doreen jobbat en hel del i TV vilket är obegripligt men jag gissar på att nästa jobb kommer vara i den sortens program där man tvingas spy i direktsändning för att få uppmärksamhet.

Största idioten av dom alla är väl för övrigt ändå jag som tittar på skiten och sen bloggar om det kl 06:00 en Lördagsmorgon dessutom :)

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Kan hålla med om det där sista Mattias.. I övrigt inga kommentarer om dylika program.

Anonym sa...

Hehe, den där Doreen har gjort (gör) barnprogram och där måste jag säga att hon sköter sig väldigt bra då jag är ett fan av barnprogram =). Så kanske ska hon skickas tillbaks till den nivån..

Anonym sa...

Skönt att du har sjálvinsikt Gonz!!!