Grabbfest

På Lördag har jag bjudit hem några kompisar på fest. Eftersom jag är en stressad man numera kanske jag inte hinner ringa till alla jag bjudit och berätta om hur jag tänkt mig kvällen. Jag vet ju att de flesta av er läser bloggen så jag skriver det här istället. Det blir ingen uppstyrd trekamp eller nåt som jag först tänkt utan vi träffas och har trevligt där alla gör vad de vill helt enkelt. Ska bli väldigt roligt hur som helst!

Samling hos mig någon gång på eftermiddagen vid 16-17. Några kommer redan kl 13:45 för att se matchen Arsenal-Man United och självklart är alla välkomna redan då om ni vill. Förutom att det är fotboll på Premier League mellan kl 14-20 med bland annat Blackburn-Liverpool kl 18:15 så finns det möjlighet för de som vill att spela pingis i festlokalen här utanför. Vi kommer förstås även att ha möjlighet att spela lite Playstation med spelen Buzz, Guitarr Hero och Singstar. Hinner jag fixa så blir det även möjlighet till att spela bilspel med ratt via datorn.

Sen får vi se vad som händer. Själv kan jag tänka mig åka till Wankes andra bostad numera, Hearbreak men det beror på hur ni andra vill göra? Ni som kommer kan ju prata med flickvänner mm. om eventuell skjuts så vi har det ifall vi vill åka till Gävle.

Lite lättare tilltugg ordnar jag i form av Kyckling/Pastasallad och bröd. Lite chips till Persson och ostkrokar till Wanke finns förstås hemma här också. Vi kan ju käka nån gång runt 17-tiden tänkte jag. Dryck får ni ta med själva och kom även ihåg att ta med pingisracket och boll ni som har!

7 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

synd att man inte kan komma när du styr upp till festligheter. men kom till heartbreak sen så kan vi alla hjälpa wanke att göra 'klamydiagolvet' osäkert. 30 årsfesten jag ska på kommer enligt säkra källor att sluta där=)

Anonym sa...

Låter ju riktigt trevligt de där, hoppas ni får kul! Och tack för lånet av väska, så smidig den är :D

Jadå, nån uppdatering kommer ifrån Thailand på bloggen sen - det är jag säker på. Om inte annat för att minnas lite själv sen när man kommer hem igen.

Ha de bra!!

Anonym sa...

Tjena festfixarn.
Allt det där låter fin fint.
Jag kommer efter Ars-ManU matchen.

Räkna med mig på stryktipset också..100kr.

Anonym sa...

Japp 100 kr här oxå så vi kan göra ett stryktips :) ETT MÅSTE ! :)

Anonym sa...

wanke fixar stryket

Anonym sa...

roffe får du inte gå hemifrån tidigare .......

Anonym sa...

Jag har meddelat Wanke vilka som blir med på tipset och jag har även förbjudit tips på Trav!! Att mitt i en fest genomlida V-75 kan förstöra vilken fest som helst :)

Jag har även inhandlat två pingisracketer och lite bollar o vill nån spela men är rädd för att bli svettig så kan ni ju ta en dusch här hos oss senare. Jag är lite sugen att bolla ut någon :)