Fars dag/Födelsedag

Ja idag är det fars dag och om ett år har man ju förhoppningsvis anledning att bli firad själv på Fars dag. Man tänker förstås lite extra på farsan en dag som denna och nu när vi snart ska få barn känns det extra tungt att han är borta och att vårt barn inte får ha en underbar farfar i livet.

Förutom att det är fars dag är det väl ingen hemlighet att jag fyller år den 11/11 och nu för tiden känns det mest jobbigt att fylla år men det är inte mycket att göra åt *ler* Idag har vi firat genom att montera barnbyrån imorse och sen kommer mamma och broder med familj hit en sväng. På eftermiddagen sen ska jag bara ta det lugnt och titta på massa sport och umgås med min älskade flickvän.

För övrigt ska jag göra ett nytt försök med att vara nyttig med kosten i två veckor från och med imorgon så idag frossar jag med godis, tårta mm.

7 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

grattis igen !
tänkte lite på.. undrar vilka ord eller fraser som är mest använda här på bloggen
topp 3
1. min älskade flickvän
2.min underbara flickvän
3.min fantastiska flickvän

tina kan skatta sig lycklig som har en så underbar ,fantastisk ,snäll kille
eller vad säger du tina

Anonym sa...

Ingen kan väl skämmas bort för mkt med fina och värmande ord... ;-) Jag har det bara bra jag och är glad att jag har en kille som skämmer bort mig ordentligt.. :-D


Grattis på födelsedagen Älskling!!!

Anonym sa...

Grattis Olsson!

Själv fick man en kaffekopp med Kajsas handavtryck på som hon gjort på dagis. Nästan så man fällde en tår imorse.

Anonym sa...

Nu när jag avslöjat att jag läser din blogg och du skriver att du fyller år i dag, så måste jag ju skriva och säga GRATTIS på födelsedagen...:-)
Hoppas du får en bra dag med familjen :-)
/Hella

Anonym sa...

Tack tack ska ni ha!

Persson/
Ja jag är en toffel numera :)

Hella/
Oj det var ju en överraskning att du visste om min blogg också men tack tack och hälsa lilla Alva från mig :)

Anonym sa...

Först å främst GRATTIS din gubbe :D, fler som tycker som mig att det e jobbigt å fylla år :)
Kunde inte undgå å se perssons undrande om tina :) så jag undrar lite vad ditt top 3 är i fina ord till vicky ? , men det e nog ingen vild gissning att det e blankt på den top 3 listan ;D eller? Se å lär av olsson !! :)

Anonym sa...

Grattis Matte din evigt unge man....
Du är en förebild som toffel. :)