Fotbollsgalan

Gissar att de flesta av mina kompisar precis som jag kikade på fotbollsgalan på TV4 igår. Den var väl ganska ok tycker jag med två bra programledare i Adam Alsing och Jessica Almenäs. Humorinslagen var väl ok men inte hysteriskt roliga direkt även om jag fortfarande skrattar mycket åt alla skämt där Glenn Hysen avslöjar Tobbes övergång :)

Till sist undrar jag vem på TV4´s redaktion som tycker Tomten och Dogge är så fantastiskt roliga så att de varje år får åka runt och se matcherna med dam/herrlandslaget.

Tillägg:
Jag blir bara så trött när jag ser hur Expressen slår upp en förstasida i dagens tidning med Skandalrubriker kring Adam Alsings intervju med den överförfriskade Bengt Andersson. Hoppas Bengt bara kan skratta åt att kvällstidningarna tycker detta är värt en förstasida! Lagkamraterna i IFK fick alla fall väldigt roligt och kommer nog tråka den numera före detta målvakten länge för detta.

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Garvade faktiskt rejält åt Hellenius som Peter Jihde....Klockrent...

Jack71 sa...

Ja just det där när de båda egorna ville ha sista ordet var ju roligt :)

Anonym sa...

Får ej glömma Rickard Norling....ha ha..