Det närmar sig

Denna veckan har gått väldigt fort och tänk att det bara är några veckor kvar tills vi ska till BB!!! Mycket tankar om detta nu och det känns förstås väldigt pirrigt, nervöst och spännande! Vi är nu i vecka 35 och bebisen väger ca 2,5 kg och är ungefär 45 cm lång.

Vi har beställt en bok via Adlibris som heter Mitt första år som Mamma/Pappa och den verkar väldigt rolig då båda två får fylla i boken från varsitt håll. Kan rekommenderas till Johan och Maria eller andra av mina vänner som går i väntans tider eller som nyss fått barn.

Jag måste även säga att min flickvän är helt fantastisk. Trots att hon är höggravid med sitt onda bäcken, halsbränna mm. så gnälls det aldrig och ändå är Tina ju med och tapetserar mm. Så jag är verkligen imponerad av dig min kära flickvän! Dessutom har dom där hormonsvängarna man läst om att ni gravida får hittills lyst helt med sin frånvaro :) Som jag skrivit tidigare är det nog en djäkla tur att det är ni tjejer som föder barn för vi killar skulle inte klara av det!

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Man är väl stålkvinna... hihi!!!
Näe då, men jag är faktiskt själv impad över att jag faktiskt kunnat tapetserat i 8:e månaden.

Så glad att jag har dig!!!