Tinas mage

Igår var vi hos barnmorskan igen och nu har Tina gått upp 20 kilo vilket är lite svårt att förstå även om magen förstås är rätt stor nu. I övrigt syns det inte mycket på min flickvän så man har lite svårt att inse att det är hela 20 kg!!

Det mesta verkade bra förutom att Tina hade lite högre blodtryck fast vi kommer ju gå på kontroll en gång i veckan så det ska inte vara någon fara enligt barnmorskan. Sen verkar det som om barnet ligger riktigt nu och dessutom är fixerad i rätt läge vilket ju betyder att det börja närma sig *pust* :)

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Är visst ingen som vågat kommentera min mage ser jag.. ;-)
Lär ju säga att jag inte känner mig 20 kg större. Men visst känns det att man gått upp. Man flåsar för minsta lilla, svettas ihjäl för minsta lilla, svårt att sätta på sig skorna. Näe att leva som överviktig är inte riktigt min grej... *ler*