Stressiga dagar

Den här veckan på mitt nya jobb har varit stressig och jag känner mig alldeles tom i huvudet på kvällarna. Jag trivs hur som helst väldigt bra på nya jobbet och kanske skriver lite mer och berättar om det längre fram. Det händer verkligen det ena och det andra måste jag säga.

Nu har jag nyss varit iväg och spelat lite innebandy vilket var väldigt skönt att få "rensa skallen". Jag har ju nästan vilat från Innebandyn 3-4 veckor så roligt att vara igång igen.

Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av att se Liverpool i Champions League. Otroligt viktig match förstås men det känns ändå som om sista matchen i gruppen kommer bli helt avgörande. Tips: 2-0 till Liverpool!

Min höggravida flickvän ligger i badet nu och har det ganska bra så att ni vet. Alltså ingen bebis ännu och jag har beodrat den lille krabaten att vänta ca 15-16 dagar till så att ni vet :)

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Börjar bli lite spännande nu va? Du kommer få va me om en jädrans upplevelse snart....Kanske kommer du mogna som person oxå, precis som Zlatan....;)

Anonym sa...

Ska bli så jäkla kul för er Mattias och Tina!

Perra! Antar att du menar "mogna som person" och inte "mogna som Persson" eller hur...

;-)

Anonym sa...

Ha ha jag trodde också han menade som "Persson"

Jadu Perra vi får se om jag blir lika ödmjuk som Zlatan :)