Kidnappad

I natt vaknade jag med ett tokryck och var helt slut efter att ha drömt lite jobbigt. I drömmen hade jag och Tina fått en liten flicka och när vi var ute och gick med barnvagnen lyckligare än nånsin så kom en bil åkandes mot oss i hög fart!

I bilen fanns en doberman-hund hängandes med huvudet ut genom rutan och innan jag hann skydda vår lill-tjej så hade byrackarn kidnappat babyn genom att bita runt huvudet och lyfta in henne i bilen. Jag blev rasande och sprang och sprang men det är ju bara Mel Gibson som hinner ikapp bilar i filmerna så jag fick förtvivlad ge upp........ Sen vaknade jag :)

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Kunde inte låta bli att skratta inatt när du berätta om drömmen. Men förstår att det måste ha kännts fruktansvärt. Där ser du att hundar är farliga... ;-)

Anonym sa...

Haha, otroligt passande bild du hittade!

Anonym sa...

Haha undrar vilket som är värst eller bäst, när en bra eller dålig dröm slutar;)

Anonym sa...

Haha ... du ser .. du kommer å bli en överbeskyddande pappa som mig du olsson , rädd för allt :)
Vänta tills barnet börjar kunna gå då gäller det å hänga med, som den gången vi var på skaqra sommarland å viktor å felix sprang lite före å å annika å fagges f.d gick å småsurra då komer felix springande emot dom å säger att viktor hopppade i poolen , å det e ju inget märkjvärdigt kan tyckas, men när man vet att dom inte alls kan simma då blir man svettig kan jag säga puhhhh.... eller när han smet på liseberg å försvann i folkmängden 3 år gammal då e man inte kaxig kan jag säga. nåmn dag kommer för alla nån sån här grej å dom e 1000ggr värre än en dröm :)
Huahhh....å jag vet ju att du e mer yr än en höna olsson men jag elugn för jag vet ju att tina har full koll på dig ;)

Anonym sa...

Skapligt att du kunde ta en bild av hunden...hyfsad kamera du måste ha :=)