Liverpool / Brynäs

Liverpool har hittat en grym form och spelar just nu en offensiv väldigt bra fotboll vilket känns underbart. Igår besegrades ju Porto med 4-1 efter ännu en underhållande match. Torres blev ju verkligen ett lyckat nyförvärv även om han var svindyr. Precis den spetskompetens man saknat i Liverpool!

För Brynäs däremot ser det allt annat än ljust ut. När man ser laget spela så har jag väldigt svårt att se hur de ska kunna gå till slutspel. Nog för att jag trodde de skulle kunna komma 5-6 i serien men hur tänkte de som tippade laget som vinnare??? 3-8 idag mot Färjestad och nu får stackars Olov Östblom verkligen bekänna färg.

Matchen ikväll på Canal + mellan Södertälje-Skellefteå var ännu ett bevis på att ishockeyn i Elitserien numera är tråkigare än NÅGONSIN! Gissar att mina spelgalna vänner Persson och Wanke håvar in lite pengar på Underspel på SSK eller?

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Jag håller med dig till fullo att Pool verkligen är i högform. Förstår att det är kul för dig att se dom i action nu. Jag vet hur du sitter och biter på naglarna inför varje match :)