Buropen åt Svensson

Glömde skriva detta tidigare i veckan men kan det verkligen vara sant att folk buade åt Anders Svensson vid EM-kvalmatchen mot Lettland. Nog för att Kim Källström har många förespråkare men jag har så svårt att tro att det finns idioter som buar ut Anders Svensson för det och nu när de dessutom spelade ihop på mittfältet??? Dårar!

1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Kul att du kommenterade hos mig.

Burop känner jag inget till men tycker det vore illa om det var den svensk klacken som buade. Inte för att jag är ett Anders Svensson-fan, men vid hemmamatcher ska man naturligtvis stötta alla spelare och om man absolut inte vill stötta, då kan man ju vara tyst.. lr ?? Här hemma är det iaf Zlatan som gäller.

Tja. Jag gillade ju inte Daniel, eller det är också fel uttryckt för jag ogillade honom inte heller. Han var helt enkelt ingen favorit för mig. Kanske pga juryn, jag vet inte. Jag tyckte om honom från början. Däremot gillar jag ju Andreas massor och delar inte din åsikt angånde det du skrev hos mig. Men det är väl det härliga med livet.. att inte behöva dela åsikter.. =)

Ha en skön helg !! // Loppan