Barnvagnen inköpt

En bekant till mig som heter Pelle började för något år sen med att sälja barnvagnar på Internet och har numera även en affär en Torsåker. Vi har ju sedan länge bestämt oss för en barnvagn som heter Cango Nizza och lämpligt nog så säljer Pelle det märket.

Förutom barnvagnen köpte vi även lite andra barnsaker som man behöver just i början och nu är vi ganska klar med sånt i god tid vilket känns skönt. Dessutom har jag nu god tid på mig att lära mig alla spakar och finesser som han visade oss i affären igår :) Det blir dyrt det här med att skaffa barn har jag märkt men vi fick alla fall väldigt bra priser hos Pelle och sen har ju Tina varit väldigt duktig och fyndat massor på Ullared, Blocket mm.

2 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Nu har jag monterat ihop barnvagnen. Så nu kan du ta din första provkörning på lunchen om du vill... hihi!!

Anonym sa...

Härligt att ha det mesta inköpt så du slipper springa o jaga bebisprylar när Tina är på BB ;)