Boston Tea Party

Filip och Fredriks nya serie Boston Tea Party har ju sänts i två avsnitt och jag tycker stundtals de programmet har varit väldigt roliga. Jag gillar ju Filip och Fredrik även om de ibland blir lite överspeedade. Jag tror programmet skulle bli ännu bättre om de minskade panelen från fem till tre, tog bort husbandet och inte stressade igenom ämnerna så fort. Någon som gillar/ogillar programmet?

I klippet nedan är det ju fördjävla roligt när Filip tror han kan spela dragspel. O sen var jag tvungen att lägga in det klassiska klippet från High Chaparall när Filip kör rätt in i Fabio med sin motorcykel.



1 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ska bli så skönt o få flytta "hem" :) Och bara bonus o komma närmare er med, vill ju finnas i närheten också när lillbebis kommit!

Hund ska vi ju införskaffa, men när vet vi inte. Den lilla hunden skulle nog inte uppskatta o vara ensam så ofta. Beror mycket på hur pass ofta jag blir borta :)

Klart det ska bastas! Det är bara o komma sen, ha ha!

Boston Tea Party har jag bara hunnit sett första avsnittet på, helt okey hittills. Kan bara hålla med om att panelen är aningens för stor... känns som tiden inte räcker till för att alla ska babbla i munnen på varann.