TV-surr

Här är de fem tv-serier jag helst följer just nu:

  • Grey´s Anatomi (Säsong 4)
  • Weeds (Säsong 3)
  • Örnen
  • Mordkommisionen
  • Deadwood (Säsong 3)
Andra program vi gärna ser:
Roomservice, Boston Tea Party, Gynekologen i Askim, Idol, Videokväll med Luuk, Äntligen Hemma, Från koja till slott, Sing a long m.fl.

På digitalboxens väntlista finns:
Dexter, The Wire och massor av filmer.

I frysboxen just nu:
Prison Break och Heroes

3 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Är Prison Break & Heroes gjord av samma personer/bolag? Tycker de är så lika varandra... Handlingen är tunn, hälften av programtiden går åt till visa vad som hänt i tidigare delar, och avslutningen är skitspännande så man ska vilja se nästa del.
Både PB&Heroes har jag sett hela 1:a säsongen av, och det får defenitivt vara nog!!! Tacka vet jag Entourage, längtar till 5:e säsongen!
Hur är/var Sopranos? har inte sett den. värd att ladda hem eller?

Anonym sa...

Ja jag håller med dig Pelle!!

Entourage är grymt men jag vill ha med svensk text så nu väntar jag på Canal + avsnitten och spelar in serien istället för att tanka hem.

Om Sopranos är värd att tanka hem? Blir Henke Larsson svettig på Golden Hits?

Anonym sa...

hahahahaha, kul och träffsäker liknelse!!