Gör det själv tips

Nu kanske mina snuskiga kompisar tror att jag kommer tipsa om diverse porrlänkar och annat men icke! Nu när jag leker Martin Timell under två veckor tänkte jag tipsa om några sajter på Internet där man kan få bra tips om rust och mycket annat. Nu är det ju inte direkt så att Tina och jag gör om hela radhuset men Internet är förträffligt på många sätt och är man som vi lite osäker på tapetsering mm. är det bara att Googla så får man bra information.

Några användbara länkar

Din byggare
Do-it-your-self Hemma
GP-Fixa hemma
Bygga Hus-forumet
Tapetguiden med Easy Up
Vi i villa

Imorse hittade jag en blogg där någon person skrev om en dokumentär som sänts på tv. Dokumentären handlade om livslång kärlek och bland annat sägs det "att genomföra en lyckad tapetsering ihop är det ultimata tecknet på ett lyckligt förhållande" Förhoppningsvis är Tina och jag lyckliga ikväll då! :)

0 Kommentarer - Skriv gärna!: