Fixvecka

Den här veckan ska jag vila helt från innebandy och istället på kvällarna försöka hinna med att fixa en hel del saker här hemma.

Några saker som jag och Tina ska fixa är:

- Köpa nya vinterdäck
- Slipa, spackla och tapetsera (köpa tapet mm.)
- Sätta täcklistor och gömma data/tv/högtalar-kablar
- Borra i betong och sätta upp hyllor mm.
- Köpa tavlor, hyllor, tvättkorg mm. på Ikea
- Åka till miljöstationen och slänga massa grejor igen
- Skruva ihop barnbyrå
- Prata med Jesse och fixa ett nytt golv till barnrummet
- Kratta löv

och massa annat...Vi får se hur mycket vi hinner med men jag hoppas verkligen att listan har minskat tills nästa vecka.

5 Kommentarer - Skriv gärna!:

Anonym sa...

Ja du älskling!! Vi har en hel del att stå i som ska vara klart innan Bebben anländer, men det kommer vi fixa galant.. :-)

Anonym sa...

Ja då har ni lite o göra i veckan iaf! :) Hoppas de går bra i bebisrummet iaf!!

Anonym sa...

ojojoj vad mycket v,vänta till barnet får ett syskon , dååå blir det mycket :D tro mig !

Anonym sa...

du glömde poker efter mycket

Anonym sa...

Ja vi har ju knappast nån enorm fixlista jämfört med många andra men allt var inte med på blogglistan heller :)

Efter en lång hektisk dag både på jobbet och hemma kan jag väl bara konstatera att det är rätt tråkigt att borra i betong med dålig borr, slipa är ett evighetsjobb som jag hatar och jag är glad att vi bor i radhus för den här krattningen räcker gott och väl :)

Dagens glädjeämne: Brynäsvinsten!!!